Sidor

måndag 29 oktober 2012

Varför inte?

Jag fick en kommentar från ingmarie under mitt förra inlägg som riktigt fastnade och jag fick ett litet uppvak.

Mår du dåligt av det du gör ska du ändra på det. :-) Vad 

hindrar dig?

Verkligen tänkvärt! Vad hindrar mig? Liksom så många gånger förr, är det mentalt. Helt klart. jag har förlorat mitt "Just do it" ännu en gång. Varför kan det liksom inte bara finnas där? Varför måste det försvinna då och då för att sedan återkomma när jag sparkar mig i baken?

Så. Idag är det "just do it" som gäller. Jag VILL, jag KAN och jag SKA. Ett steg i taget. Jag vänder skutan och ror tillbaka mot land igen. Jag KAN ju det här.

Kanske att jag tar lite inspirationshjäp så småningom. Jag har lite tips på lager...

2 kommentarer:

Anna sa...

Go girl!

Malin-Charlotta sa...

Precis så ska livet tas, Trilliis!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...