Sidor

lördag 13 oktober 2012

To be or not to be

Liksom många andra bloggare på sistone är jag i valet och kvalet att sluta träningsblogga. Jag känner att tiden inte räcker till och att min träning och min kost inte längre är tillräckligt "intressant". NI vet. Jag hinner inte skriva mina träningspass längre, jag hinner knappt njuta av den träning jag gör. Tyvärr.
 Jag gillar att blogga...och har ju min andra blogg dessutom. Å andra sidan älskar jag att hitta nya träningsidéer och att tipsa om det jag hittar...kanske tar jag bara en liten paus eller håller bloggandet lite lågt ett tag till allt lugnat ned sig något och rutiner har satt sig ordentligt.

6 kommentarer:

Anna sa...

Vad synd :/
annars kan du ju ha den öppen och när du väl hinner eller känner att wow de där vill jag blogga om så gör du de. Jag hoppas du kommer på hur du vill ha de. De ska inte kännas påtvingat. Gillar din blogg <3 Kramar

Maria - Helt (h)ärligt! sa...

Förstår känslan, har tänkt i samma banor ibland! Jag prenumererar på dig på Bloglovin så jag ser när du postar nytt inlägg, på så sätt funkar det ju om du känner för att blogga lite mer sällan, när du har tid... För då ser man ändå att du har postat utan att behöva klicka in här varje dag för att kolla om du gjort det eller inte. Tjorvig beskrivning, haha.. Men tror du förstår. Hoppas du bestämmer dig för att stanna i träningsbloggsvärlden:-)

Maria sa...

Tråkigt för oss .. men jag förstår dig. Känner precis likadant just nu. Men som Anna skriver kanske det räcker med ett inlägg då och då ... lite för sin "egen" skull. Men det ska inte kännas för stressande ..
Hoppas du hittar en bra lösning .. =)

Malin-Charlotta sa...

Jag förstår dig, har varit där och vänt också. Gör det i hjärtat som känns bäst, jag hoppas dock att din andra blogg fortsätter för jag skulle verkligen sakna dig otroligt, otroligt mycket om du försvann helt. Älskar din blandnig av humor, allvar och kärlek.

Kram från Svedala

Lisa sa...

Vad tråkigt om du skulle sluta!!

Men jag måste erkänna att jag varit precis i de tankarna på sistone. Eftersom att jag varit skadad så länge nu känns det hopplöst att ha en "löparlisa"-blogg. Haha... Falks marknadsföring liksom.

Men jag tycker att du kan ta en paus och sen eventuellt komma tillbaka, stäng inte ner helt!

Anonym sa...

Jag tycker såklart du ska fortsätta ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...