Sidor

tisdag 9 oktober 2012

Periodisk fasta

Under de senaste två månadera har jag inte fått in rutiner för min periodiska fasta, en livsstil som jag faktiskt lärde mig att älska och jag saknar det.
Min tidigare fasta varade mellan 20.00 - 11.00 och det passade superbra. Med min lunch på nya jobbet blir det svårare. Jag har lunch klockan 13.00 och det är ganska svårt att klara mig så länge eftersom jag går upp klockan 06.30 varje dag. Och jag är egentligen en frukostmänniska.
Men jag ska försöka att klura ut nåt som funkar för mig...tips på det?

3 kommentarer:

Anna sa...

Hmm, vad svårt. Ska försöka fundera på hur du kan göra :D

Vicky M sa...

kör fastan fram till frukost bara? Bäst resultat får man om man äter inom 2h efter att man vaknat :) För då börjar kroppen åter förbränna istället för att stanna i "fasta"-läge.

Tänkte tipsa om en ny tävling jag har i bloggen där man kan vinna ett Marc Jacobs halsband :)
http://vicktoriamurawska.blogspot.se/2012/10/vinn-marc-jacobs-halsband.html

Ingmarie sa...

kan du inte ha med något "litet" och ta vid 11? Kanske något mer drickbart typ smoothie?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...