Sidor

tisdag 1 november 2011

Asså, hur gör alla modebloggare?

Jag försökte fota en "Dagens Träningsoutfit", men det var lättare sagt än gjort. Hur gör modebloggare? Har de alltid nån professionell som fotar dem? Det här lyckades jag åstadkomma:
Lampan är riktigt fin den med
Min arm.

Snygg TV va? Den hade jag INTE på mig.
Här är halva jag som posar stenhårt.

Andra halvan. Snart har ni sett hela vardagsrummet.

Där typ satt den. Med full dubbelhaka och allt! Kanonbild!
Nej, det där var nog första och enda gången. Njut!

7 kommentarer:

Malin-Charlotta sa...

Haha! Det är HELT underbart att du bjuder på ALLA foton. Det är inte lätt, vi gör alla som du, men vi är inte så modiga att vi skyltar med det. Vi fegar och visar bara foto nr 101, som blev den enda godkända'': Haha!

TUMMEN UPP FÖR DIG!

Camilla sa...

Ha, ha! Kul att se ditt vardagsrum. Det där fixar min dotter bättre. Hon är ingen modebloggare, men hon fotar sig genom spegeln ibland med mobilen. Det syns naturligtvis att hin håller mobilen, men annars brukar fotona bli ok. Du får öva lite innan du blir modebloggare...

Trillingnöten sa...

Klart jag bjussar på mig själv :p Jag lovar att öva mer!

Anonym sa...

Hahaha, du är underbar!!! :-)

Beatatjata sa...

Snyggt :-). Jag orkar knappt fota med kameran längre, ladda in i datorn, hitta sladden och sen upp i bloggen. Kör photo booth i macen, inte så tjusigt men smidigt!

Etty sa...

Ha ha. Jag kämpade med att fota efter mitt pass idag, ville visa en svettig B o det blev sådär ;)

Elisabeth Hallström sa...

Haha. Ja, tar de 3000 bilder eller hur gör de egentligen?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...