Sidor

fredag 25 november 2011

I väntan på tillfrisknande

Ja, det ser faktiskt inte ut som att det blir någon som helst träning i helgen heller. Fortfarande djävulsk halsont, en begynnande host (som uppstod under natten) och tilltäppt näsa. Vad händer?? För alla gånger jag inte varit förkyld de senaste åren får jag nu en mastodontförkylning? Kanske till och med en lätt ögoninfektion kan vara på gång. Dottern hade ju förra veckan, men vi får se. Galet i alla fall.
Under tiden jag väntar på tillfrisknandet så planerar jag framtiden. Om allt går vägen bor jag och familjen i New York vid den här tidpunkten nästa år. Jag är faktiskt lite sugen på att signa upp mig till New York marathon...Men vågar jag? det längsta jag sprungit är lite över milen so far. Dock är det ett drygt år till maratonet så jag hinner ju öva upp mig lite. Jag vet inte? Vi får se! Det vore väl nåt att satsa på ändå. Once in a lifetime...

Bild lånad så klart.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar till NY men ingen i familjen är sugen på en sådan utflykt.. Om du är sugen så go for it! Jag vill inte slita på kroppen så hårt för då kan jag nte träna på länge efteråt, men du är ju ung och frisk (förutom halsen) Så kör! :-) Hoppas att du mår bättre snart!! Kramisar!

Lotta Fokuserad Energi sa...

Jag längtar till NY men ingen i familjen är sugen på en sådan utflykt.. Om du är sugen så go for it! Jag vill inte slita på kroppen så hårt för då kan jag nte träna på länge efteråt, men du är ju ung och frisk (förutom halsen) Så kör! :-) Hoppas att du mår bättre snart!! Kramisar!

Betty sa...

Ja gör det... så häftigt :) krya på dig.

Kevlarsjäl sa...

Åh vad härligt det låter med NY. Har aldrig varit där men skulle så gärna vilja. Vi funderar på att åka dit när vi firar 10 år jag och maken. Det är i maj.

Klart du ska springa maraton om du är sugen, men det är mycket slit. Maken sprang i Stockholm för 9 år sedan. Jag satt och kollade på. =)

Krya på dig och trevlig helg!

Träningen och livet sa...

Å vad spänande med flytt till NY. Då får vi väl höra allt om amerikansk träning!?

Malin-Charlotta sa...

Men Trillis! Så här blir det när jag haft kaos vecka, jag missar att du är sjuk! Skickar efterskottskrya på dig och fortsattkrya på dig kramar!

Och klart du törs, med rätt träning och motivation seglar du igenom det där maratonet...

Är jag alldeles säker på!

Elisabeth Hallström sa...

Klart du vågar och det är gott om tid att träna!
NY maran brukar dock bli full väldigt fort vad jag förstår så, tveka inte, anmäl dig direkt!

Krya på dig, kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...