Sidor

måndag 21 november 2011

Hur gick det egentligen?

Jag hade stora förhoppningar för helgen. Inget återfall som förra helgen, men ändå våga mig på lite "utsvävningar". I fredags åt jag min bananglass och det var supergott. Alldeles lagom. I lördags blev det lite blandat, men inte FÖR mycket av något som annars är lätt att åstadkomma. Kalorimässigt var det högre än normalt, men inte alltför. Jag lyckades stoppa mig, fast det jag åt var riktigt gott. På kvällen gjorde jag mina råa chokladbollar med dadlar och kokos. Gott! Igår blev det samma sak som lördag. Gjorde Coltingpannkakor till lunch, till middag en stor omelett och kvällsmålet blev banan och äpple stekta i ekologisk kokosolja med kanel och keso. Supersmarrigt. Lite fler kalorier än jag normalt skulle äta under dagen, men nyttiga sådana.
Träningen varje dag. Inte illa. Helgen blev således inte perfekt, men miiiiil från förra helgen. Tack och lov. Jag fortsätter på samma bana!

4 kommentarer:

Beatatjata sa...

Lovely, det är den balansen vi vill åt ju! Kanske blir det lite mer än på vardagar men varje kalori man inte får i sig räknas. Jag har ätit sjuhundratusen den här helgen :-). Träning på det också, så här ska det vara! Bra jobbat!

Kevlarsjäl sa...

Bra jobbat! Och som du har tränat denna vecka. Heja dig. Själv har jag haft halskänningar hela helgen vilket känns lite surt men bara att bita ihop.

Anonym sa...

Vad bra du är!!! Jätteglad att du hittat balansen i helgen :-)

Betty (StepUp 2 Fitness) sa...

Bra jobbat! Fortsätt så :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...