Sidor

torsdag 17 november 2011

Neggo-torsdag

Jo, denna torsdag startade inte bra. När jag vaknade märkte jag att halsen var öm (trots att jag varit noga med att ta Echineagard eftersom dottern är förkyld) och en förkylning nog är på väg. Det betyder att det inte blir nån träning de närmsta dagarna. Typiskt.
Därefter spädde jag på den dåliga starten med att tjuvväga mig lite. Efter helgens fail har jag gått upp 1.5 kg. Not kul. På den positiva sidan har jag full koll på maten igen och det är jag tacksam för. Inget socker har passerat min mun alls och kostschemat hålls ordentligt. Nu fick jag i och för sig mer sporre att fortsätta på samma väg.
Nä. Idag är det inte så kul. Jag hoppas dagen bara kan bli bättre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den där vågen kan göra vem som helst deppig! Men det är bra att du tänker positivt och känner att du är på banan igen!

/Trine

www.mammakroppen.blogg.se

Gabbi sa...

Du kanske inte kan träna som du vill men du kan ta snabba promenader och köra lite coreträning på det hemma t.ex. Och det där med vikten är ju så känsligt för oss kvinnor, men vi glömmer bort att den EGENTLIGEN inte är så viktig...Det är innehållet som räknas ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...