Sidor

måndag 21 november 2011

Utvärdering veckans träning:

Måndag: Löpning 15 min plus 4x tabataintervaller på löpbandet
Tisdag: Myomytv-träning (länk finns under Veckans träning till höger) plus en KB tabataintervall och 8 min abs (Länk till höger. Kolla in killens kläder!! Jag garvar ihjäl mig. Värt ett besök bara för att kolla dem.)
Onsdag: Hollywood Trainer Yoga ca 50 minuter.
Torsdag: VILA. Misstänkt förkylning.
Fredag: Bodyrock. 550 reps fat massacre. Lovely. Sänkte med 4 minuter.
Lördag: Egenhändigt tabataintervaller hela kroppen plus cardio ca 40 min.
Söndag: Gymmet, styrka hela kroppen plus 30 min cardio (4 min tabataintervall på löpbandet i slutet)

En okej vecka tycker jag. Glad att jag inte blev förkyld i alla fall!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...