Sidor

fredag 4 november 2011

Paleo

Överallt hör jag om det här - Paleo. Nu har jag hittat en ganska intressant hemsida som heter Everyday Paleo. Bland annat hittade jag den HÄR artikeln som jag tyckte var intressant. Om det är sant, vilket det förmodligen är, är det ju lite läskigt och förklarar faktiskt en hel del fenomen i kroppen...
Funderar på om man skulle ha Paleo som en utmaning nästa år? En månad med endast Paleo. Det vore intressant. Dock måste jag först kolla upp lite mer vad det innebär och hur man går tillväga. Låna en bok, kolla hemsidan. Ni vet. Har nån av er testat?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack bästa Trillis för att du ger mig nya inslag och vinklar. Jag har ALDRIG hört talas om Paleo innan. Jag ska läsa och fundera och kanske ta med mig ngn ebok till Egypten. Jag diskuterar gärna vidare :-)

Etty sa...

Har inte heller hört talas om Paleo... Mkt nyfiken nu. Får läsa mer när jag kommer hem.

Beatatjata sa...

Noll koll, får läsa på!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...