Sidor

tisdag 29 november 2011

All out

Ja, fasiken, jag kör en all out denna vecka för att visa att jag är tillbaka ordentligt. Fokus på maten. Igår åt jag:
Frukost: Omelett med skinka och gurka till, vatten
Lunch: hamburgare med tomatsås, broccoli, tomat och lite majs
Middag: lax med broccolimos och lite grönsaker
Kvällsmål: Kesokaka deluxe (pepparkakskrydda, lite torkade fikon) med jordgubbar och en klick lättsockrad jordgubbsylt.

Mellanmålen uteblev. Jag var verkligen inte hungrig. Egentligen var jag inte heller hungrig på kvällen, men eftersom det inte blev nåt mellanmål på dagen kändes det lite tvunget att äta nåt i alla fall. Min hals gjorde ont och jag tror att det var därför det var svårt att äta mycket igår.
Idag ska jag ta med mig proteinshake och dricka, även om jag inte är jättehungrig vid mellanmål.

3 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Heeej! Sååå trist att du fortfarande är så dålig :-( Var rädd om dig! Starkt av dig att foka på maten och rapportera, att du tar kontroll över det du kan.. Respekt!! Kram!

Gabbi sa...

Kesokaka deluxe låter gott :) Recept på det?

Betty sa...

Kesokaka receptet vill jag oxå ha :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...