Sidor

onsdag 2 november 2011

Utvärdering dag 4/33

Ja, redan dag 4. Här var det livat!

Maten blev:
Frukost: 1 ägg, 2 äggvitor, skinka och majs, vatten så klart
mellis: Skyr med 10 mandlar
Lunch: stor kycklingsallad och en cola zero (kunde inte motstå nåt kolsyrat)
Mellis: proteinshake, 10 mandlar
Middag: köttbullar, broccoli, majs, en klick kesellasås
Kvällsmål: proteinshake

Träning
Fitnessyoga med Blossom. En timmes härlig yoga. Det var skönt. Ibland kör jag Hollywoodtraineryoga och den är mer fysisk och snabb. Den blir jag riktigt svettig av. Blossoms är mer stretch och skönt. Gillar en blandning. Jag ska försöka hitta fler videos jag kan använda.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Härliga! I min kostplan så är majs inte ok, men du behöver kanske kolhydraterna? Jag tycker i övrigt att det ser KANON ut :-) Jättebra jobbat! Jag börjar fundera på mina fria måltider till helgen idag :-)

Etty sa...

Åh vad jag är sugen på att börja yoga igen, så skönt :-)

Trillingnöten sa...

Lotta: Jag har majs då och då och egentligen ingår de inte i min kost så :) Samtidigt har jag inga kolhydrater som ris, pasta, quinoa, bulgur eller annat till lunch. Så 50 gram majs känns helt okej ibland :)

Etty: Börja yoga igen, det är jätteskönt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...