Sidor

måndag 7 november 2011

Liebster blog!!

Jag fick en award av fina fina fina Lotta! Min första på träningsbloggen, så ny den är. Tack så hemskt mycket, jag blev superglad och tar emot med öppna armar!



När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:
1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen.
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!
Jag skickar denna fina award vidare till följande bloggar:
Värsta feta bloggen - en kvinna som lyckats gå ned massor med kilon och som, liksom många av oss, kämpar med motivation, träning och kost hela tiden. Hon har ett jäkla-anamma och en härlig inställning till kropp och knopp! Läs!
Fitness och Hälsa - Karin bloggar om träning och kost, men också vardagen som gravid just nu. Hur får man in träning då? Många fina tips på maträtter, träning och annat spännande! Hon kommer alltid med uppmuntrande kommentarer!
Malin-Charlotta som har en fantastiskt inspirerande blogg. Den ger nya kloka insikter varje gång man läser den. Viktiga delar, inte bara om kroppen och träning, men den mentala biten som är den viktigaste delen i pusslet. Jag blir alltid inspirerad när jag besökt henne och läst vad hon har att skriva!
Träningslyckan - är just vad det är! Träning och lycka! Till och med jag blir inspirerad att börja gilla snö när jag läser i hennes blogg :) Och det är bra gjort att kunna skapa en sån glädje över snö! (Jag hatar snö annars)...kanske borde ta upp skidåkning? Vem vet?
Sportyspice - som är grym på att ge raka och ärliga svar. Rakt på tal helt enkelt och inga krusiduller. Har precis öppnat sin egen yogastudio i USA och har ett jäkla driv! Ger massor med tips på yoga, träning, mat och annat spännande!
Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka bra tips, Tack Trillis!!! Kram och ha en härlig dag!!!

Anonym sa...

so ist der mogliche Schaden durch die,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...