Sidor

måndag 7 november 2011

Maxtest

Inför den nya utmaningen som börjar idag har jag gjort maxtest i olika fysiska delar. Här kommer resultat dag 0:

Plankan: 1 min 40 sek. Mål: 2 min 40 sek
Armhävningar: 10 på tå. Mål: 20 på tå
Jägarvila: 1 min. Mål: 2 min
Löpning 30 min: 4.4 km Mål: 5 km

Planen är att fram till 31 december köra:
Plankan 2 ggr/vecka
Armhävningar kör jag 3ggr/vecka och varje vecka ökar jag på 2 st.
Jägarvila: 2ggr/vecka. Ökar så mycket jag kan.
Löpning: får bli som det blir. Jag kör 1 gång per vecka 30 min och sen tabataintervaller resten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka roliga och bra mål. Trist att jag redan är med i andra mål. Hoppas att du kör ngt nytt efter nyår? De testerna ovan är exakt de som Paolo Roberto har på Motimate, så jag har redan genomlevt dem förra året :-) Ha det superbra!

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Gillar också att sätta upp mål i träningen. Det blir så mycket roligare då, speciellt när man uppnår målen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...