Sidor

lördag 19 november 2011

Jag kan, jag vill, jag ska

Jag är tillbaka. Igår tränade jag Bodyrock och körde stenhårt. Förkylningen som hotade att bryta ut tog ett steg tillbaka och jag passade på. Känner mig frisk och glad.
Idag har jag ett löfte till mig själv att komma igenom dagen utan överätning, utan ångest och utan att känna att jag "försakar" nåt. Jag gör Beatas "bröd" (ska leta reda på länken så småningom" till frukost. Lyxar till det lite så att jag inte känner att jag missar nåt över helgen. Sen ska jag vara benhård. Följa det schema jag satt upp för mig själv under dagen. Imorgon är jag en stärkt person.
Jag kan, jag vill, jag ska.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat :-) Du är urstark...

Beatatjata sa...

Håller på att läsa ikapp!

Som vi brukar konstatera - det tar tid att lära känna sig själv ordentligt och att ändra inrotade vanor och du har kommit långt och kommer klara det hela vägen, for ever and ever. Bumps in the road är just bara det. Bumps, som man kommer över.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...