Sidor

tisdag 8 november 2011

Utvärdering dag 10/33

Jao, Lotta du har rätt. Jag äter lite väl lite emellanåt. Först tänkte jag att det "bara" var every now and then, men sen när jag tittar tillbaka ser jag att det oftare och oftare är fallet att det blir överhoppade mål. Galet! MEN jag kan lova att helgerna är desto mer kaloririka :) If you know what I mean. Lite extra här och där tyvärr.
Maten idag:
Frukost: 1 ägg, 2 äggvitor, kalkon och grönsaker
mellis: 1 äpple
lunch: köttfärsbiffar, tomatsås och sallad
mellis: proteinshake och mandlar
middag: kycklinggryta, broccoli och keso
kvällsmål: kesella med äppelmos och kanel

Häpp! Lite bättre!
Träning:
12 armhävningar på tå. Plankan 1 min 50 sek. Kundaliniyoga (recension kommer imorgon) ca 40 minuter. Lagom, eftersom jag "tränar" dagligen under mina 33 dagar. Lite mer som avslappning än träning.

4 kommentarer:

Etty sa...

Bra jobbat, 12 armhävningar :) Väntar på Kundalini recensionen ;)

Anonym sa...

Vad bra du är!! :-) Jag är rädd om dig och påpekar därför om maten, jag har också gjort så och ätit "ikapp" på helgen och det blir inget bra.. Var rädd om kroppen, du tränar ju så hårt.. Grattis till 12 armhävningar!!!! Kram

Karin - FitnessochHälsa sa...

Äter du inte kolhydrater alls? Eller var det bara den här dagen som inte innehöll det?

Trillingnöten sa...

Etty: TACK! :) Det var väldigt annorlunda det där Kundalini :)

Lotta: DET uppskattar jag verkligen!! Ibland ser man verkligen inte vad man själv gör...eller upptäcker inte mönster som blir.

Karin: Jag undviker ganska mycket kolhydrater och äter ibland på helgerna...jag har inte riktigt funderat ut hur jag ska göra. Jag ska börja äta havregrynsgröt ibland, som jag gjorde innan. Det trivdes jag med. Men ris och pasta och potatis bara ibland. Ska göra lite low carb-bröd till helgen...så det blir liiiite i alla fall.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...