Sidor

söndag 27 november 2011

Planering

När man sitter/ligger och är så där sjuk är det härligt att kunna tänka på vad man ska träna när man blir frisk. Hur ska upplägget fram till jul se ut? Fram till nyår? Efter nyår?
Det är roligt att tänka på. Jag ska testa lite nytt tror jag. Mixa upp det. I alla fall efter nyår. Kanske testa simning nån dag i veckan, absolut testa Indoor walking som blir nytt på mitt gym, och så letar jag efter nåt mer att testa i stan. Jag ska också ta mig tid att lägga upp ett bra träningsschema och fokusera mer. Efter nyår är jag stark nog att köra på en ny egen utmaning. Jag ser redan fram emot det och kommer att planera i minsta detalj. Härligt! Kanske behövde kroppen den här vilan som jag haft på grund av sjukdom? Det blir så lätt att bara harva vidare och glömma att vila kropp och knopp...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du ser framåt :-) När jag är sjuk så ligger jag mest och planerar oxå:-) Kraaaam!

Anonym sa...

Jag tror absolut att en period med träningsvila då och då bara är positivt. Det ger kroppen en chans att återhämnta sig och skallen en chans att få tillbaka suget igen. Och visst är det både roligt och frustrerande att planera inför kommande träning. Jag sitter redan och planerar dom löppass som jag förhoppningsvis kan ge mig på igen framåt våren...

Malin I Form sa...

Jaa, testa nytt är alltid bra :D

StepUp 2 Fitness sa...

Jag testar något nytt under min utmaning över helgerna. Är så spänd ;)

Anonym sa...

Det är svårt det där.. hur man ska lägga upp det.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...