Sidor

söndag 6 november 2011

Den gångna träningsveckan

Vecka 44 och träning såg ut så här:

Måndag. Bodyrockpass
Tisdag. Yoga 1 timme med Blossom
Onsdag: Kettlebellpass x  2
Torsdag: PW en timme
Fredag: Gymmet + 2,5 tabatintervallomgångar på löpbandet
Lördag: PW 40 min plus Kettlebellpass 40 min
Söndag: 30 min löpning (4,4 km), jägarvila 1 min, 10 armhävningar

Nästa vecka ska jag planera in lite mer detaljerat angående min nya utmaning och att klara de mål jag vill uppnå innan den 31 december. Då gäller det att ha en plan. Den filar jag på imorgon bitti eftersom jag är ledig från jobbet även imorgon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tuff träningsvecka! Du är en så otroligt fokuserad! Coolt! Jag har letat pass att köra i Egypten så att jag kan skriva ut dem och lägga i plastfack... Jag ska nog ta med mig sandbagen för träning.. Ha det superbra!:-)

Träningen och livet sa...

Är det en yoga-dvd med Blossom? Är den bra? Jag är ute efter en ny, jag har en från Casall som jag inte är jätteförtjust i.

Träningen och livet sa...

Den yoga-dvd jag har heter Power-yoga by Casall. Anledningen till att jag inte gillar den är att den innehåller en del övningar jag inte klarar av som split/spagatliknande, då tapar jag fokus. Jag gillar solhälsningar, jägar-positioner och balans.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...