Sidor

torsdag 3 november 2011

Utvärdering dag 5/33

Idag var inte den allra bästa dagen, men inte fruktansvärd heller.
 Maten:
Sen frukost: 1 ägg, 2 äggvitor, skinka och majs
sen lunch: tacogratäng med sallad (lite mycket fett, men så kan det gå på trevligt mys med vän)
middag: rökt lax, kesellaröra, paprika och gurka
kvällsmål: kesella med protein, jordgubbar och en liten klick jordnötssmör

Träning:
Kettelbell! Wohoo! Läskigt var det till en början. Jag hade kollat många olika video för att få till olika rörelser. Krävs mycket träning. Först körde jag ett pass från myomytv.com. Det var på 21 minuter och cirkelträning. Jag kände mig stark efteråt och ville testa mer så jag slog på Jillian Michaels Weight loss med KB och körde ytterligare 20-25 min. Blev riktigt svettig och det var superkul. Jao, det här kommer att gå bra tror jag! Lägger in nåt pass i veckan. Förmodligen med Bodyrock i anslutning. Filar på en kombo där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh, så fort du filat klart så hoppas jag att du delar med dig :-)

Etty sa...

Kul att du gillar KB!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...