Sidor

onsdag 23 november 2011

Här var det förkylt

Oj, förkylningen har verkligen brutit ut. Halsen gör superont och nu börjar näsan täppas till. Ingen träning sen i söndags och det är helt okej. Kanske kroppen behöver en vila. Jag ser redan mer fram emot träningen när jag är frisk. Jag skulle tippa på efter helgen nån gång. Det får ta den tid det tar och jag ska inte skynda att bli frisk. Igår gjorde jag nåt mycket märkligt i alla fall.
Jag åkte tåg hem från jobbet. Ganska ovanligt, men maken skulle sätta på vinterdäcken på bilen så jag fick åka tåg. Det var ca 15 minuter kvar till tåget skulle gå och jag stod där på perrongen. Jag bestämde mig för en promenad! Varför inte? 15 minuter är 15 minuter och perrongen var väldigt lång åt båda hållen. Först gick jag hela vägen åt ett håll, vände och gick hela vägen tillbaka åt andra hållet och fortsatte så till tåget kom. Lite bra motion ändå. Kändes skönt att röra på sig eftersom det var ganska kallt ute också...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så där har jag gjort många gånger när jag varit med i stegtävlingar. Man väntar på spårvagnen och känner att det är lika bra att samla lite flera steg när man ändå inte gör nått. fast lite roligt kanske det ser ut ibland...
Krya på dig!

Betty sa...

All motion är bra motion! Jag springer trappor när jag hämtar på skolan ;) Krya på dig!

Anonym sa...

Krya på dig, vännen!!!!!! kram!

Karin - FitnessochHälsa sa...

Stackare! Krya på dej och vila tills du är helt frisk!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...