Sidor

fredag 9 mars 2012

1000 rep Bodyrock

Jag beslutade att vila rumpan min från träningscykeln. Därför blev det ett pass från Bodyrock igår kväll. Jag körde den där med 1000 reps. Sweet!
Det märktes att jag inte tränat Bodyrock på ett bra tag för det var jobbigt. Jisses. Tuck jumps är inte nådiga. De hoppade jag över och körde lite extra på de andra övningarna istället. Jag har en känsla av att mina ben kommer att vara döda imorgon.

Jag passade dessutom på att använda den sport-BH som jag fått testa från Pierre Robert genom Smartson. Den kom på posten igår och jag måste säga: Toppbetyg! Det är den första sport-BH som jag testat som är bekväm, mjuk, följsam MEN håller alla delikata bitar på plats. Jag har dyrare märken, men där använder jag två för att allt ska sluta skumpa så mycket när jag rör mig. Vi får se vad som händer efter en tvätt eller två! Jag är positiv!

Jag passade också på att öva att ta lite bilder på mig själv i speglen. Detta blev resultatet efter ca 30 bilder:


Hur GÖR folk egentligen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

1. JÄTTESNYGG BH
2. SHIT du är ju JÄTTESMAL nu!!
3. Roligt att få se dina muskler
FINA FINA FINA du!!! Massor med kramar, är avis att du fick den fina färgen :-)

anna sa...

Tusen tack det samma =)

Åh vad kul att den var bra. Kanske skulle köpa en =)

Elgot sa...

Jag har heller aldrig fattat det där med att fota sig själv. Tror att det underlättar om man kan fota med en bra kamera i mobilen - en systemkamera, är inte lika smidig. :)
Bästa resultatet har jag än så länge fått genom att fota med självutlösaren. Ställa kameran på håll, försöka få till fokus och sedan gå iväg och posera ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...