Sidor

lördag 17 mars 2012

Gårdagens icke-träning?

Jag hade ett fint pass planerat för gårdagkvällen. MEN jag hade känningar i halsen så gott som hela dagen och jag vill inte riskera att träna och sedan bli sämre. Dottern har ju en förkylning just nu och risken är stor att det är den jag åkt på. Istället passade jag på att köra städmaraton. De har varit hos oss och tapetserat dotterns rum och köket. Efteråt är ju allt så dammigt och smutsigt i hela lägenheten. Så i torsdags städade jag ca tre timmar när jag kom hem och igår körde jag nästan sex timmar. Det kan väl också räknas som lite motion? Jag har både klättrat och kört lite intervaller mellan kök och vardagsrum. Plus tunga lyft och annat.
Idag känner jag att halsen gör ännu ondare och näsan börjar killa och sniffla. Det får bli ett par vilodagar helt enkelt...Lite mer städning kanske?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...