Sidor

fredag 9 mars 2012

Fredag kväll hos Trillis

Fredagskvällen hos mig tillbringades till stor del på träningscykeln. Närmare bestämt en timme i sällskap med Biggest Loser USA, No Excuses. Det är den mesta cardio jag kört på mycket länge. Oftast blir det kortare, snabbare pass eller runt 30 minuter. En timme är lite rekord. Dessutom på träningscykel på en ganska tuff växel (går inte att ändra motstånd. Fast hon som sålde den sa att det skulle gå). Jag körde lugnt, mer som ett återhämtningspass än performance. Ganska skönt efter fyra dagars ganska intensiva pass!

Rumpan och låren kommer nog att kännas ganska bra imorgon. Då ska jag istället köra Bodyrock för att vila rumpen. Det blir ett morgonpass innan jag ska vara barnvakt åt min systerdotter. Jag tyckte att det var så lätt att ta hand om ETT barn så jag slänger in ett till för utmaningens skull :p
Äsch, det är bara för en timme, men ändå!

1 kommentar:

Malin-Charlotta sa...

Fint typsnitt du skapat!

Åh så "Trillis" på det! Love it!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...