Sidor

torsdag 1 mars 2012

29/29 Edge of Glory

Jomen visst! Igår smällde det! Lite högtidligt körde jag mitt sista pass på Fitnessfightens träningsprogram. Tänk att 29 dagar har gått! Jag kan knappt fatta det.
Jag kör som ni vet också torsdag och fredag, fast mitt eget program och sen tar jag en paus med träningen över helgen. Det är jag ju helt klart värd! På måndag är jag tillbaka igen och kör som vanligt. Tankar kring nytt upplägg kommer under helgen.

Imorgon kommer jag att utvärdera hur det känns mentalt och kroppsligt efter FF, utan att veta det slutliga resultatet. Mätning och bilder kommer på lördag!

Igår när jag började min träning kom denna låt som första låt på spellistan. Är den inte passande så säg!

5 kommentarer:

Annie sa...

Ser fram emot att höra vad du tyckte om det och sen se vad resultaten blir såklart :)
Hur som helst - bra jobbat!

Anonym sa...

Skitbra jobbat! Nu ska det bli spännande att få se resultaten!

Kevlarsjäl sa...

Härligt jobbat! Ser fram emot din utvärdering.

Elgot sa...

Starkt jobbat! Skönt att gå i mål.

Jag har precis påbörjat en månad med Fitnessfighten. Ser fram emot din utvärdering. Skriv gärna om du känner att du skulle ha gjort någonting annorlunda.
Ha en fin dag!

Karin - FitnessochHälsa sa...

Grattis till att vara klar med Fitnessfighten. Bra jobbat! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...