Sidor

torsdag 15 mars 2012

Sugen

Nu är jag så sugen på ett riktigt jobbigt jäkla träningspass. Tisdagens träning blev inte av. Vi kom hem så sent och jag var helt urlakad efter att ha varit på vift i 13 timmar och sen lägga dotter och  försöka överleva till det var dags att sova.
Idag skulle jag ha suttit på motionscykeln en timme framför nån bra show. Well, den där jäkla cykeln har nåt ljud som gör mig tokig. Det är nåt som slår i liksom och knäppet högt. Till slut orkade jag inte höra det där ljudet nåt mer så jag spenderade säkert 10 minuter att försöka lösa problemet. Min genialiska idé blev att ta en avbitartång och kotta av delar av ena skyddsplasten vid pedalen. Hjulet slog nämligen i den delen hela tiden. Jag stannade och klippte av mer och mer. Blev lite stressad och irriterad och fick liksom inte till det där flytet. Hoppade av en stund, gjorde lite lunges, dips, push- ups...och så på cykeln igen. Det blev väl en 45 minuters träning, men inte direkt svettig.
Imorgon kväll vill jag ha nåt riktigt ordentligt så att svetten sprutar!


2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Irriterande men 45 min. är bra mycket bättre än noll!
Fick du bort ljudet?

anna sa...

De fixar du imon =)
Har du löst problemet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...