Sidor

lördag 24 mars 2012

Träning?

De senaster dagarna har jag inte tränat alls. Sjukdom, nu förkylning har gjort att jag tagit en paus. Jag jagar ut eländet. Kanske att jag tränar imorgon om det känns bra.
Apropå crosstrainern har jag skjutit upp beslutet lite grann. Pengarna finns inte just nu och jag ska be pappa kika på cykeln först. Jag hoppas att han kan göra nåt. Jag misstänker att hjulet är vint som sagt så jag hoppas att man kan fixa det. Tyvärr har jag inte verktygen, annars hade jag gett mig på det själv!

Från och med imorgon går jag på sockerdetox. Inte så att jag käkat godis eller så på sistone, men nån kaka har det blivit, lite extra mycket sylt, honung, mycket bröd. Mer av socker än jag behöver och känner att kroppen klarar. Jag är mycket känslig. Dagen efter jag äter mycket kolhydrater, speciellt socker, sväller fingrarna upp och mina leder känns stela. Väldigt konstigt! Nu har hela veckan varit ganska full med kolhydrater när jag varit sjuk och inte kunnat äta ordentligt heller...back on track helt enkelt.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Heja oss - inget socker så långt ögat kan se ;)

Hoppas du får ordning på cykeln snart, och att du är frisk!!

Malin-Charlotta sa...

Tänk vad du lär känna din kropp nu, Trillis! Genom alla olika vägar. Hoppas du blir bättre snart!

Anna sa...

Håller med, man mår bäst utan socker :))

StepUp 2 Fitness sa...

Heja Trillis! Trevlig söndag!

Lovisa sa...

samma här: mina leder sväller upp av socker. Jag har massa reumatism i släkten - har du det också? Jag undrar (misstänker) att det finns en koppling.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...