Sidor

söndag 18 mars 2012

Fler utmaningar

Jag är ju med i Beatas Beach for life just nu och den sammanfaller också med Hundra Grymma Dagar 2.0. Denna går lite längre in på sommaren och även där kan man vinna fina priser. Förra året var jag med och vann inte, men fick tillfälle att åka till Stockholm och träna med Lina, Robine och Sid. Helt fantastisk upplevelse!

Efter lite funderande har jag nu också anmält mig till Hundra Grymma Dagar 2.0. Varför inte? Detta är året för mig och min träning helt enkelt. Den 21 mars smäller det för detta :) Passa på ni också. Det kostar inget, men sista anmälningsdagen är den 20 mars.


5 kommentarer:

Anna sa...

Jag har kollat på denna utmaning oxå men förstår inte riktigt hur den funkar. Kan du berätta mer detaljerat ?;)

Anna sa...

Hej!
Tack för hjälpen!
Jag har lagt ner Facebook. Känns som om de är roligare att vara med om man har de. Jag får sätta upp egna mål ist :)

Ingmarie sa...

Måste bara funderar ut vad jag ska välja att utmana mig själv i...:-)

Maria sa...

Kul & peppande med utmaningar! Men 100 dagar kändes långt för mig just nu. Har & har haft fler utmaningar i år och kan nästan känna mig stressad. Men din plankan utmaning ska jag köra nästa månad, med lite armhävningar varje dag så känns det lite lagom. ;)

Anonym sa...

Jag är med utan tävlan! Upptäckte detta en dag för sent - men jag kör så det ryker ändå!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...