Sidor

fredag 23 mars 2012

Go see

Imorgon har jag en "go see". Jag ska besöka en eventuell crosstrainer som kan bli min. Vi får se om det är värt priset. Jag vill ha en stadig sak som inte låter så mycket. Min träningscykel verkar inte fungera som den ska fortfarande. Ska se om kanske far min kan kika på den.
Antingen måste man cykla låååååångsamt och ändå låter den och rasslar. Eller så cyklar man apsnabbt och blir trött på en minut. Visserligen SKA man ju cykla så svetten sprutar, men nån måtta får det vara. Allt eller inget?

5 kommentarer:

Kevlarsjäl sa...

Stadium fyller 25 år och du kan köpa en crosstrainer som egentligen kostar 8000:- för 2500:-. Vet inte alls vad du har tänkt lägga för pengar men den är ju helt ny.

Trevlig helg!

StepUp 2 Fitness sa...

Kul! Hoppas du gillar den. Älskar min CT!
Trevlig helg!

Västgötskan sa...

Lite därför jag är lite tveksam till att ha cyklar, crosstrainers och löpband hemma. Ska man ha något som är tyst och bra, kostar det skjortan... :-(

Lotta Fokuserad Energi sa...

HOppas att du lurar ut vad som är fel på cykeln, jag tycker att man brukar hitta felen om man tar det lugnt och tänker metodiskt.. vad kan ha lossnat? Bult, mutter, skruv? Ngt som är lite löst? Lite skevt? Massor med kramar!

Ingmarie sa...

Hoppas din man kan komma på felet för airdynen är grymt bra!Förutom att frissan blir lite tokig...;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...