Sidor

torsdag 23 augusti 2012

Att springa utan hörlurar

Jag glömde ju hörlurarna hos syrran i helgen och jag måste ha musik eller annat i öronen när jag springer. Så, vad göra? Jo, jag sprang och hade "Sommar" på högtalare istället. Där jag springer är jag ganska ensam oftast så jag stör ingen. Fast sen kan man ju diskutera om det är lite olägligt att preciiiiiis när folk faktiskt passerar, börjar sommarprataren att snacka om Stalin, Hitler, Göring och alla de snubbarna? Radar upp en hel hög med läskiga typer...har man otur eller har man otur?

5 kommentarer:

Camilla sa...

Jag springer också till sommar, eller lyssnar på det när jag cyklar till jobbet. Jättebra program att springa till. Det låter som att det skulle vara lite svårt att höra från högtalaren, men nöden har ju ingen lag.

Lotta Fokuserad Energi sa...

hahaha, tur att du ska flytta:) Innan du får stämpeln av galning eller så. Snart är du "hemma" igen och får njuta av familjen!! Har ni hittat jobb och nytt boende mm? kram på dig

Maria sa...

Haha .. lite pinsamt.
Måste också ha musik i öronen när jag springer. I a f när jag är själv. Jobbigt att höra sig själv flåsa så ..
=)

Anna sa...

oooops :/ Jag måste oxå ha hörlurar, kan inte höra mig själv flåsa. Ha en fin kväll!

Lisa sa...

Men ibland kan det vara skönt att springa i skogen med skogsljuden i öronen. Det är fridfullt! Våga testa när du bara ska ut på en mysjogg:)...

Förstår att det känns konstigt att NY är hemma nu, men coolt! Hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...