Sidor

tisdag 28 augusti 2012

Mitt livs bästa form- jag fyller visst 30!

Hörrni. Det är visst min 30-årsdag idag! Helt galet. Jag är numera "trettio-nånting". Jisses. När hände detta? Det liksom smyger sig på.
Och tamejtusan om jag inte är i mitt livs form dessutom. Visserligen ett par glada kilon extra under dessa tre Sverigeveckor, men tusan, det gör inget! Mentalt är det fokus. Kroppsligen så klarar jag mer än jag någonsin klarat tidigare. Jag kan springa, hoppa, genomföra superjobbiga pass och jag ver hur min kropp fungerar för det mesta. Det är jag glad för.
Med ålder kommer tydligen vishet? Så, det här med att fylla 30. Det är en riktig baggis vill jag säga.

Galen Trillingnöten - då "tjugo-nånting"

Jag firar med tårta och lite flyttstäd tror jag!

17 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Grattis!!!! Hoppas att du får en härlig dag:) Superkram

Kevlarsjäl sa...

Grattis på födelsedagen! Ha en härlig dag.

Annie sa...

Jättegrattis! Hoppas du får en underbar dag!

Maria sa...

GRATTIS på födelsedagen !!
Ha en underbar dag!
=)

Beatatjata sa...

Grattis fina trillis!! Verkligen i suverän form och 30-årsåldern kan rekommenderas :-) (fast jag tror att jag kommer bli en grym 40-åring ;-)). KRAM!

Anonym sa...

Härligt! :-)
Och grattis på födelsedagen!

Cilla sa...

Grattis på födelsedagen :) Jag tror att 30 är en helt bra ålder! Och du är sannerligen i fin form. Både kroppsligt och mentalt.

Kram!

M sa...

Stort grattis på födelsedagen!!! =0)

Camilla sa...

Välkommen in i guldåldern! Jag tror att bästa åldern är mellan 30 och 50. Jag har ju inte riktigt koll på slutet än, men inte skulle jag vilja vara 25 igen.
Grattis!!

Jasmine sa...

Kika in hos mig och tävla om proteinpulver :)

Jasmine sa...

Kika in hos mig och tävla om proteinpulver :)

Anonym sa...

Graaaaaaattis!!! Och välkommen till rätt sida om 30-strecket ;)

Lisa sa...

Härligt!! Grattis:D
Du får mig att se fram emot trettio! Hoppas att jag åxå är i mitt livs form då, hehe.

Grattis igen! Hoppas du blir ordentligt firad! Kram

FiA FIT sa...

Men vänta nu... jag blir helt förvirrad! Har du två bloggar? En träningsblogg och en blogg som handlar om annat också?

GRATTIS i alla fall!

Marie sa...

Grattis i efterskott!
Och trevlig blogg du har! Här kommer jag att kika in igen. : )

Anna sa...

Åh grattis i efterskott!!!! Vilken fin födelsedagspresent, att få ett jobb :))) jättegrattis till dig. Kramar

Ann-Louise sa...

Grattis i efterskott!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...