Sidor

lördag 11 augusti 2012

Vi trappar upp

Ja, ännu har jag inte tränat för dagen, men om en dryg timme ska jag få till nåt Bodyrockpass. Jag känner fortfarande i kroppen att den är trött och seg efter flygningen. Dock är det bättre än igår och ett lättare pass klarar jag av.
Imorgon bitti ska det bli löpning. Just nu känner jag mig inte så sugen, men jag vet att bara jag kommer utanför dörren så kickar kroppens endorfriner igång. Ni vet, Man ångrar aldrig ett träningspass!

Morgondagens planka kommer att vara en variant på den vi körde idag:


istället för att dra knät under magen, dra det åt sidan till armbågen på samma sida. Dvs, höger knä mot höger armbåge. Denna planka kallas också ibland krokodilen.
3x1 minut som vanligt. Mer om man är träningsvan. Mindre om man precis börjat. Men alltid så mycket man bara orkar!

1 kommentar:

Malin-Charlotta sa...

Också en av mina favoriter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...