Sidor

måndag 20 augusti 2012

Jag ligger efter

Idag hann jag inte träna heller. Och så åt jag en hel del onyttigt. Men jag städade. Det var väl alltid nåt? Lite som träning. Jag kan tycka att städning är ganska kul ibland, när man ser resultat. Nu har jag massor med grejer var från loppisen och massa skräp som inte vet var det ska vara just nu, runt i lägenheten. Jag sålde en hel del på loppisen, men det blir alltid saker kvar. Ska försöka kränga i helgen : )

Morgondagens planka:

Handduksplanka. Ni kanske kommer ihåg plankan när man har fötterna på en handduk? Denna gång ska ni, istället för att dra upp knäna mot magen, dra upp knäna först mot höger hand/armbåge. Sen tillbaka. Därefter upp mot vänster hand/armbåge. Alternera 3x1 minut!

Riktigt jobbig!!

3 kommentarer:

felicia sa...

städning är faktiskt bättre än vad man tror!! :) alla vardagsbestyr är bra grejjer!! :D

Lisa sa...

Den plankan är även asbra att göra i trxen... skitajobbig;) Klart att städning räknas som lite träning: Vardagsmotion!

mammaspring.com sa...

Åh! Ska nog göra lite planka eftersom jag var tvungen att skippa löprundan idag... igen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...