Sidor

lördag 18 augusti 2012

Jag är lat

Just nu är det så mycket att jag inte hinner träna ordentligt. Jag skulle tränat Bodyrock, men istället var jag tvungen att fixa inför loppisen som jag ska ha imorgon hemma. Plus att jag gick på promenad för att sätta upp en massa lappar om loppsien. Lite träning i alla fall. Imorgon är planen att gå upp klockn 07 för att hinna springa innan jag ska öppna loppisen. Håll tummarna!

Morgondagens planka:

Stå i plankan med händerna i marken och fötterna /alltså inte på armarna/ lyft fram vänster fot diagonalt upp mot höger sida och möt foten med din högerhand. Sätt tillbaka foten och gör samma sak med höger fot och vänster hand.


 Som denna fast du möter foten ute på sidan med höger hand.

2 kommentarer:

Malin-Charlotta sa...

Ibland kommer annat emellan och det är helt ok. Vi kan ju inte vända ut och in på oss själva?!Jag hinner inte blogga just nu, det svider som tusan, men med jättemycket på jobbet måste jag skära någonstans...

Den planka, är grym!!!
Sköt om dig, min vän.

Anna sa...

OMG den plankan hade jag aldrig fixat =)
Lycka till med loppisen! kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...