Sidor

onsdag 8 augusti 2012

På reaande fot + plankan första dagen

När ni läser dett aär jag på resande fot över Atlanten. Kanske mer sittande än till fots, men ni fattar.
Imorgon är det torsdag och planktumaningen är kommen!

Vi börjar lite lätt med den vanliga plankan:

Blir det för jobbigt att ha fötterna i, sätt i knäna istället, men behåll formen (rak rygg och stark mage).
Börja med 3x1 minut. Kan ni längre, kör på det. Blir det kortare, fine. Det kommer att gå bättre varje dag!

Lycka till!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Jag ska testa att haka på. Bara jag kommer ihåg det.

Cilla sa...

Hoppas att resan går bra :) Och jag kör igång med utmaningen i morgon. 3x1 minut. Jag brukar köra 45 sek så det kommer kanske bli liiite jobbigare än vanligt. Så gött!

Lotta Fokuserad Energi sa...

Välkommen till Sverige:) Kram

Malin-Charlotta sa...

Jag är med, har dock vilodag i dag torsdag, så startar imorgon!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...