Sidor

måndag 13 augusti 2012

Jettad

Det gick ju inte enligt planerna idag direkt. Med min löpning menar jag. Jag skulle upp runt 8 och springa lite var det tänkt. Men jag hade inte riktigt räknat med att somna 03.30 inatt...Jag kunde helt enkelt inte somna, fast jag försökte och försökte. Därför ställde jag om klockan och vaknade strax efter 9 i alla fall. Men nån lust att springa, det hade jag inte.
Planen var egentligen en löpning senare istället. Så snackar jag med syrran eftersom jag var lite uttråkad. Hon frågade om jag skulle hänga med henne och hennes make till gymmet. Först tänkte jag tacka nej. Kände mig liksom lite slö. Men så ändrade jag mig! Så klart jag ska träna!
Dessutom får man ju passa på när man får tillgång till gym och vikter. Det är ju inte direkt ofta nu för tiden. Så iväg bar det och nu känns det riktigt skönt. Det enda som är kvar är dagens planka. Den kommer om en stund!
Hoppas er träning rullar på! kram!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Ja det är verkligen bara att passa på att köra gym om man får chansen!;)

Löpning kan du ju lättare få till vilken "dag som helst" så att säga...

Visst är det sjukt jobbigt att inte kunna sova. Det är sånt slöseri med tid!

Västgötskan sa...

Skönt att du kom iväg. Det ger ofta mer energi än man tror! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...