Sidor

fredag 31 augusti 2012

Busy busy busy

Alltså, jag är så upptagen. Helt galet. Först att flyga över halva världen och sen har jag börjat jobba. Japp. Jag fick jobbet på förskolan och idag var första dagen. Dagen efter att jag kom hem från Sveden.
Jag är jetlaggad och trött efter en hel arbetsdag.
Träning finns inte på kartan just nu. På lördag ska jag ta mig ut till min älskade park igen. Springa och köra slut på kroppen.
Längtar.
ps. för er som inte visste så har jag också en annan blogg som handlar om mitt andra liv utanför träningen! Kolla gärna in: http://vilsnajollen.blogspot.se

4 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Härligt!!! Grattis till jobbet:) kram

Anonym sa...

Så himla spännande!!! Grattis till jobbet!! Jag har ju precis sagt upp mig på mitt jobb som var en 1-4 års avd på en förskola här i närheten av där jag bor. Flyttar till Norge i december och antar att det blir förskolejobb där med (iallafall till att börja med). Vet ju att det är en del stora skillnader mot svenska fsk, som att alla tar mer sig egen mat, betydligt kortare öppettider (7.30-16.30 på den fsk barnens kusiner går på jmf med 06.15-18.00 som det är den jag jobbar på). Superspännande om du vill berätta lite hur det är all the way over there hos dig. Kanske vi skulle mailas lite när vi kommit in i det båda två? :)

Västgötskan sa...

Stort grattis till jobbet! (Skriver jag här, men jag läser båda din bloggar). :-D

Kram M

M sa...

Stort grattis till jobbet!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...