Sidor

söndag 12 augusti 2012

Löpning och ny planka

I morse sprang jag runt dammarna här i stan. En härlig känsla, om än lite sorglig. Snart är det sista gången jag springer där på väldigt länge. Det är enormt vackert just där dessutom. Jag var den enda som var ute klockan 09 söndag morgon och det var skönt. Vi får se hur många som är i omplopp imorgon när det är måndag och många semestrar som är över.

Morgondagens planka Star plank.

Stå i planka som vanligt. Armarna i golvet och fötterna i. Rak kropp. Hoppa sedan ut med fötterna och därefter ihop med fötterna igen. Överkroppen ska vara stilla. Det är bara ben och fötter som säras till ett V.
3x1 minut som vanligt!

4 kommentarer:

Maria sa...

Härligt med morgonlöpning! Bra planktips .. det tar jag till mig!
=)

M sa...

Hänger på från imorgon! =0)

Anna sa...

Tack =)
Den plankan har jag glömt av, tack den ska jag göra :P

Cilla sa...

Oj, vilken jobbig planka :) Men det är bara att bita ihop och köra hårt! Jag gör min planka i skogen idag efter löpningen. Ska ge mig ut alldeles snart!

och jag förstår om det känns sorgligt för dig att inte få vara hemma igen på ett tag. Njut av tiden så gott det går :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...