Sidor

tisdag 10 april 2012

Fy farao

Har en förkylning på gång IGEN! Det är så jäkla irriterande. Jag brukar aldrig vara sjuk annars. Kanske 1-2 förkylningar per år. Denna vinter har jag varit förkyld säkert 5-6 gånger, influensa 1 gång, "magsjuka" 1 gång, ögoninflammation 1 gång...Jag börjar bli trött.
Kanske är det som Träningen och livet skrev, att alla sjukdomsstammar byts ut efter ett antal år och man inte är immun på samma sätt längre? Jag hoppas på en bättre vår och sommar nu. Jag vill inte vara sjuk mer.

4 kommentarer:

Träningen och livet sa...

Det måste vara så att du kommer vara helt frisk i många år framöver nu! Trist att det kommit tillbaka, jag håller tummarna för att det passerar fort.

Västgötskan sa...

Eller så har du tränat mer än tidigare och har en lite mer nedsatt immunförsvar om du tränat för hårt (?)

Anna sa...

Men usch! Bort med den där förkylningen!!!
Jahaja skriva ett inlägg om fastan snart :)

Malin-Charlotta sa...

Hoppas du kryat nu! Har inte bloggat så mycket den här veckan (du vet varför) så missat en hel del..

Krya kramar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...