Sidor

söndag 29 april 2012

Japp, slapp

Igår var det min inplanerade slappardag. Trots att solen sken utanför njöt jag av att bara vara. Titta på TV, se en film, surfa på nätet, ligga i soffan, äta goda kesellapannkakor, kinamat till middag ("tvingade" syster att plocka upp lite på hennes väg hem, man får inte vara dum) och sen en Skypedejt med maken på kvällen. Idag är jag så utvilad man kan bli. Gårdagen var precis vad jag behövde.
Idag står det löpträning på schemat och så lite Zuzkalight. Den sistnämnda hoppar jag över. Imorgon är det dags för sista Bodyrockpasset som är ett fitnesstest så jag vill vara utvilad till imorgon!

Lite söndagsinspo:



5 kommentarer:

Cilla sa...

Det låter som att du hade en helt underbart skönt dag :) Jag ska ha en sådan dag idag. Underbart skönt.

Jag ska springa ett långpass imorgon och kroppen behöver verkligen få rätt återhämtning känner jag.

Ha en fin söndag :)

Anna sa...

Gött, de blir löpning här oxå. Dock har jag ingen motivation nu när knäet är som de är :/

Jenny - Pigg och stark! sa...

Vilken härlig dag! Är din dotter ett sånt där underverk som roar sig själv, eller hade du leasat ut henne? :-)

M sa...

Såna dagar är ett måste!!!

Fia FIT sa...

Låter som en grymt skön dag! En sådan dag jag BORDE ha haft idag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...