Sidor

lördag 7 april 2012

Långfredagen är helgad

Det blev ingen träning igår. Livet kom emellan. Uppsatsskrivning med min skrivarkompis plus resa dit och hem. Sedan "biokväll" med dottern och maken via Skype. Vi såg alltså på samma film samtidigt och hade Skype på så att vi kunde se varandra. Vi laddade med lite popcorn och myste till filmen "Hop" i dryga 1,5 timme.
Sedan var det soffläge för hela slanten. Riktigt skönt.

Idag blir det Bodyrock första passet vecka två. Jag hade missat att det "bara" är fem pass per vecka och inte sju, men eftersom jag kan gymma söndagar nu passar det ju bra i alla fall. En vilodag, en löpning och resten rockar jag. Bra upplägg!

Dessutom är det typ den största godisätardagen på året...I will survive!







GLAD PÅSK!

5 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Vad mysiga ni är!!! :-) Jätte härligt initiativ! Kramisar

Västgötskan sa...

Nu hängde blondinen i mig inte med:
5 dagar rock
1 dag gymmet
1 dag löpning
1 dag vila

8 dagar/vecka...? ;-))

Malin-Charlotta sa...

Vad fantastiskt det är med Skype! Heja Kärleken!

Anna sa...

Vart köpte du ditt lakritspulver?
JAg hittade på nätet, men de blir rätt dyrt att köpa bara den med frakt.

Anna sa...

Vart köpte du ditt lakritspulver?
JAg hittade på nätet, men de blir rätt dyrt att köpa bara den med frakt.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...