Sidor

onsdag 18 april 2012

Mellis it is!

TACK för all mellisinspiration! Ni är fantastiska! Jag lovar. Ni får massor med stjärnor i himlen av mig. Ibland är det så att man liksom inte ser längre än näsan räcker. Knappt det. Trots att jag har en ganska lång näsa i ändå.
Jag har fnulat lite på mellis nu efter era tips och ska till affären imorgon efter jobbet. Tydligen har det blivit ganska tomt i skåpen på sista tiden...undrar varför? Inget keso och minimalt med kvarg. Detta går ju inte.
Det blir nog keso och ägg, lite proteindrinkar och bär. Eventuellt lite jordnötssmör också...Att ta med på fredag och lördag menar jag...
Ni är bäst!

1 kommentar:

Karin - FitnessochHälsa sa...

om du handlar och ta med de produkterna kommer du flera bra mellisar. hoppas du får det bra på konferensen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...