Sidor

måndag 23 april 2012

Kommande 1,5 månad

Nu är det bara en vecka kvar av Bodyrockutmaningen. Ja, fyra veckor går enormt snabbt. Helt galet faktiskt. Sommaren närmar sig med stormsteg. Liksom resan till New York. Maken har utlovat semester i sommar. Från ansvar och måsten. Det ser jag fram emot. Just nu känns allt som ansvar och måsten och stress.

Denna veckan kör jag Bodyrockpassen ända fram till måndagen den 30 april. Då är det den sista formtesten. Därefter tar jag en vecka ledigt från träningen. Jag vet! Galet!
Jag känner att det kommer att vara svårt, men samtidigt nyttigt. Jag kör 110% hela tiden, träning och jobb och allt annat. Nu är jag också inne i en period då jag måste skriva uppsatser och då passar jag på den veckan. Kroppen behöver vila och hjärnan arbeta lite mer. Under den veckan kommer jag också att köra en kostregistrering. Det var länge sen jag gjorde en sån och jag känner att det behövs. Få lite koll igen på vad som går in i kroppen. Tidigare registrerade jag varenda dag, men nu blir det nån gång varannan månad eller längre emellan.


Därefter. Måndagen den 7 maj, då kör jag igång igen. Bodyrock ska tydligen ha en till utmaning. Jag kör på den helt enkelt och varvar med Fitnessfightens upplägg. Varanna dag Bodyrock, varannan dag FF med tung styrka. Det blir liksom lite annat för kroppen att ta tag i. Kanske får kroppen en boost?
Plus att det blir extra fokus på kost. Kalla det fokusmånad om du vill!

Detta kommer jag att köra fram till New York-resan den 20 juni. Sen är det mer löpträning som gäller!

10 kommentarer:

Beatatjata sa...

Tycker att du är superstrong som roddar allt nu när maken är i NY! Du förtjänar sannerligen en vilovecka, och en låååång semester sen i sommar (men då vill vi ha massor av härlig NY-tränings-inspo!)

Fia sa...

Jag är imponerad av att du orkar och klarar av allt den träning och allt annat som händer runt dig. Bra jobbat av dig.

Lotta Fokuserad Energi sa...

Jag håller med alla andra här, HEJA DIG!! Superstrong och härlig plan. Jag har glömt vad ditt mål är eller har du nått det nu? Du ser jättefin ut! Kramisar

Västgötskan sa...

Bra där. Jag tror egentligen att fler av oss skulle behöva ta en längre vila... :-P

Tur att du är smart! ;-)

Jenny sa...

Jag är så imponerad av hur du sätter upp mål och strategier och hur du sedan verkligen genomför dem med sådan bravur!! Grymt inspirerande! Får vi se lite bilder på utvecklingen efter Bodyrock-utmaningen? :) Väldigt sunt av dig att ta en vilovecka.

Jag har länge läst här, tycker du är både rolig och inspirerande :) Tror det var via Lotta jag hittade hit. Vore kul om du ville titta in till min nystartade blogg :)

Ingmarie sa...

Jag har tydligen helt missat att maken är i NY.
Hela tiden?
Oavsett tycker jag du är stentuff!

felicia sa...

Lycka till med formtoppningen! :)
Vart brukar du kostregga?

felicia sa...

Sv; Härligt, då kan vi peppa varandra! :)
Okej, jag använde mig förut av matdagboken.se oxå en relativt bra sida & gratis.

Men jag orkar inte regga och hålla på med maten :P

Karin - FitnessochHälsa sa...

Låter klokt. Som du är inne på; kroppen behöver vila också. Och så hårt som du kör behöver den nog verkligen en veckas vila. Smart!

Anonym sa...

I [url=http://associationhealth.net/2003/01/07/decadron-for-asthma/]decadron for asthma[/url] spilling formed [url=http://associationhealth.net/2003/01/09/selenium-test-labcorp/]selenium test labcorp[/url] leap impossibility [url=http://associationhealth.net/2003/01/27/consultation-doctor-deca-durabolin-online/]consultation doctor deca durabolin online[/url] warrior another [url=http://associationhealth.net/2003/02/14/purchase-allantoin/]purchase allantoin[/url] whiff perspectives [url=http://associationhealth.net/2003/02/18/modified-food-starch-sources/]modified food starch sources[/url] she catcher [url=http://associationhealth.net/2003/02/28/sodium-alginate-caviar/]sodium alginate caviar[/url] protest hilt [url=http://associationhealth.net/2003/03/16/pentagon-perdiem/]pentagon perdiem[/url] welled maw scornfully.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...