Sidor

söndag 12 februari 2012

11/29 Första "bakslaget"

Att dansa på rosor är svårt under en längre tid. Dag 11 hade jag min första "fail". Bra frukost, bra mellis/lunch och sen blev det en hamburgare ute på stan (visserligen en med närproducerat kött, mycket grönsaker och inga strips)...Middagen blev bra. I stort sett en bra dag, men så var det den där burgaren...well, well. You live and you learn.
Träningen blev hemmaträning med intervallcardio (hopprep, jumping jacks, KB-swings, höga knän) och så resten av programmet. Körde dessutom ett halvt Bodyrockpass. Orkade inte mer efter det!
So, all in all. Not too shabby.


3 kommentarer:

Beatatjata sa...

Det rämnar inte jag som bakslag... :-)

Linn sa...

Blir så imponerad att du är så BRA!!

Jag har haft en riktig svacka i helgen. Storparty på lördagen med mycket vin och på tok för dålig och ostrukturerad kost hela helgen. Inga FF-pass.

Magen mår uuselt och jag är inte alls lika glad och go som vanligt..

Gissa om jag är är motiverad att ta mig an en ny, oskriven, härlig vecka?

Kram på dig!

Camilla sa...

En hamburgare kan väl inte vara så farligt? Man ska ju leva också inte bara styras av sin mat och träning, även en sån här intensiv månad.

Nej, glöm inte njuta och ha inte dåligt samvete för en hamburgare. Det kunde varit betydligt värre snesteg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...