Sidor

lördag 18 februari 2012

Jag kurerar!

Jodå så att...planen var egentligen att vara i pulkabacken idag, men det blev inställt till förmån för kurering. Jag har tränat mitt program hemma, på lägre nivå än jag brukar. Det har känts bra. Jag har druckit mitt echineagard varannan timme. Te i mängder. Det här med bikarbonat har jag läst som nån huskur nånstans. Värt att testa. I med lite citron, en tsk bikarbonat i lite ljummet vatten. Drick.
Jag har sovit två timmar på eftermiddagen. För en gångs skull var jag faktiskt pigg ( ni kommer ihåg min helgtrötthet?) och det var svårt att somna. Till sist gick det.
Lite citronvatten, vitamintabletter och fortsatt tedrickande väntar under kvällen. Håll tummarna att detta kvävs i sin linda alltså. Jag antar att vi får se imorgon!
Jag är positiv!



1 kommentar:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Hoppas, hoppas att du inte blir sämre utan bättre! Fortsätt med vila och kurerande tycker jag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...