Sidor

torsdag 2 februari 2012

1/28 Fail?

Jomen visst så att du vet, men så är det. Gah. Jag måste bli bättre på att planera oförutsedda händelser. Seriöst. Igår befann jag mig i Stockholm. Enormt stressigt. Körde bil och hade möten hela dagen. Plus make och barn.
Jag åt frukost enligt kostschemat på morgonen. Mellis/lunch blev en snabb clementin. Senlunch/mellis en hamburgare (var hungrig som en jag vet inte vad. Frukost vid 06 och senlunchen vid 14.Galet! Jag hann verkligen inte innan. ). Middag hemma: Omelett med lite skinka och grönsaker. Kvällsmål: keso med kanel och clementin.
Träning: Japp! Första dagen av träningsprogrammet. DET kändes bra att masa sig iväg trots att jag var trött som en...ja. Nåt. Minimalt med vatten under dagen.

Idag är det back to normal som gäller. Det gillar jag! Rutinerna på jobbet och hemma som sitter som en smäck. Vad jag lärt mig av gårdagen är i alla fall att planera ännu bättre. Jo men visst.

3 kommentarer:

Beatatjata sa...

Det ÄR inte lätt att få ihop det och utan planering nästintill omöjligt. Tycker ändå det verkar ha blivit en bra dag (förutom för lite mat), du kom ju iväg och tränade, DET är imponerande efter en sådan dag!

Lotta Fokuserad Energi sa...

Jag tycker också att du fixade det bra, du tränade trots trötthet och du fortsatte inte på dålig väg utan gjorde bra matval när du kom hem... Jag hade seminarium efter jobbet igår så jag hade sååå många burkar med mig, men ett ganska ok tips är faktiskt frukostmuffinsen jag bakade. 115 kcal styck och bra näring, 2 sådana så orkade jag uthärda till middagen som blev sen.. Men det var myyycket burkar att bära på.. kram!

Linn sa...

Skönt att höra! Vi fick liknande start. Jag har haft klasser på gymmet ons, tor istället för att göra styrkeprogrammet. Och jag äter väldigt mycket mer än vad kostschemat förespråkar.

Men å andra sidan hade jag lite andra mål med Kick-starten. Nämligen att äta mellanmål igen, dricka mer, laga ordentlig mat och så vidare och DET har jag minsann hållt. Idag river jag av styrkepasset med :-)

Kör hårt idag bruden!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...