Sidor

torsdag 16 februari 2012

15/29 Mer än halvvägs

Bara två veckor kvar! Galet snabbt det går ändå. Ibland känns det som man hållit på en evighet och ibland som det bara gått nån dag.
På måndag är det dags att mäta igen och jag hoppas att det hänt nåt mer. Verkligen! Jag lägger ned så mycket i det här...
Dag 15 gick finfint. Känns nästan lite jobbigt att rapportera när det går så bra.

Jag tränade hemma både igår och idag och cardion är så trist när man gör jumping jacks och en massa annat istället för cross eller löpning (eller rodd)...mina fötter pallar inte att hoppa så mycket. Det är de övningarna som får upp min puls mest. Jag kör lite KB-swings, men har ju bara en 8 kg så det är inte så tungt som det borde vara. Kanske ska köra fler mountain climbers? De är himla jobbiga...


4 kommentarer:

Gabbi sa...

Mountain climbers är sjukt jobbiga men så sköna att få gjort :)

Lotta Fokuserad Energi sa...

Glad för dig :-)

Beatatjata sa...

Kör enarmsswings så blir det lite jobbigare! Men 8 är lite lätt för swings, håller med.

Elgot sa...

Burpees?
Du kan ju köra "lightversionen" utan armhävning och skippa hoppet. Jag tror att lägesändringarna räcker för att få upp pulsen.

Rock on =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...