Sidor

lördag 18 februari 2012

Typiskt, typiskt, typiskt

Tycker mig känner en begynnande förkylning. IGEN! Mitt i min Fitnessfight. Det hade jag inte räknat med. Det är ju bara 1,5 vecka kvar. Please....please...
Började dagen med echineagard. Åt frukost med musli och kiwi (mycket C-vitamin), en stor kopp te och ett glas med vatten och bikarbonat. 
Jag ska ta hand om mig hela dagen och se till att äta och dricka ordentligt. Jag vill inte bli förkyld. Jag vägrar. Tror ni det fungerar? Om man vägrar?

5 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Ge kroppen det den behöver för att bli frisk. har du halskänningar, gurgla i saltvatten, drick massor av te, få i dig vitaminer och mineraler och vila!!! Massor av kramar! (sist men inte minst.. acceptans ger ganska skön känsla för själen OM du fixar det :-))

Malin-Charlotta sa...

Sov & vila. Ibland kan man faktiskt sova ut sjukdomen har jag märkt. Å så allt det där kloka som Lotta skriver ovanför!

Håller tummarna för dig!

M sa...

Bikarbonat?

Västgötskan sa...

Vägran och ignorerande funkar alltid för mig! Förutom möjligtvis vid magsjuka, även om det är den sjukdomen jag försöker ignorera MEST... ;-D

ämmah sa...

oj vad kort det kändes kvar när du skrev att det bara är 1,5 vecka :) krya på dig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...