Sidor

söndag 5 februari 2012

4/29

Dag 4 bjöd på en massa träning och lite extra mat. Jag tränade mitt vanliga program och sen körde jag för fullt 1,5 timme på Nike Blast (kvällseventet endast). Det var en grymt bra dag faktiskt!

Egentligen är det inte en enorm skillnad från hur jag normalt äter faktiskt. Det som är största skillnaden är noll tolerans för sötningsmedel, proteindrinkar, socker och att det egentligen är mer kolhydrater än jag är van vid. Nu har jag vant mig av vid potatis, ris och annat vid måltiderna innan så jag skippar det oftast ändå och äter kanske gröt på morgonen istället nån gång och knäckemacka.
Jag gillar det här sättet att äta! Det funkar för mig!



1 kommentar:

Malin-Charlotta sa...

Åh kolisar är så bra grejer ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...