Sidor

söndag 19 februari 2012

18/29 Sjuk

Jo, förkylningen blev ett faktum. Jag tränade mitt program hemma igår. Kändes okej. Inga konstigheter.
Sedan blev det liggandes resten av dagen för säkerhets skull. Jag tror minsann lite feber kom över mig på kvällskvisten också, men jag motade bort den med alvedon innan läggdags.
Idag söndag känns det lite bättre. Snuvan är här, hostan har liksom avtagit och halsen gör i alla fall inte ont ännu. Nu håller vi tummarna.

Maten gick också alldeles bra. Inga konstigheter. Typiskt att bli sjuk ändå.

Idag blir det vilodag har jag bestämt. Oavsett hur det känns på eftermiddagen blir det ingen träning. Jag hoppas att morgondagen blir bättre!


1 kommentar:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Klokt att vila från träningen när du känner dig så pass dålig. Hoppas att det hjälper så att sjukdomen försvinner snabbt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...