Sidor

söndag 26 februari 2012

25/29 Nu är det segt

Nu känns det att det snart gått fyra veckor. Det börjar bli segt. Igår på löpbandet på gymmet fick jag liksom inte till det där snabba som tidigare. Jag orkade helt enkelt inte. Övningarna kändes tunga och skallen var inte riktigt med. Nu längtar jag till ett eget träningsprogram som jag komponerat.
Jag kommer nog att köra lite samma stuk som det jag gjort den här månaden ibland, men mixa upp det med lite annat kul.
Nu är det bara 4 dagar kvar, 4 pass att genomföra. På torsdag och fredag kör jag eget program på gymmet och sen lördag tar jag bilder och mäter. Kanske, kanske, att jag publicerar de här. Måste fundera på saken!


2 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Vad märker du för skillnad på kroppen? Berätta:-) kram!

Malin-Charlotta sa...

Snart i mål! Och med handen på hjärtat, var det resan dit eller målet som var det bästa..? :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...