Sidor

onsdag 22 februari 2012

Bakslag

Jovisst. I morse tänkte jag fara till jobbet, men på morgonen kände jag mig så frussen igen. Inte det normala "gå-upp-alldeles-för-tidigt"- sorten heller. Jag tog tempen och insåg att jag faktiskt hade feber igen. Denna gång inte som förut. Jag kan fortfarande fungera som människa och det är jag tacksam för. Därför slänger jag upp fötterna i soffan idag igen, ber om att min rumpa inte ska bli alldeles platt innan detta är över.
Nästa vecka är i alla fall sportov och då kan jag träna hur mycket jag vill i alla fall. Kanske kör nåt dubbelpass då :)
Ha en mysig dag mina vänner!

4 kommentarer:

Kevlarsjäl sa...

Krya på dig! Hoppas det blir kortvarigt.

Lotta Fokuserad Energi sa...

Krya på dig och VILA! Inte starta för fort... Massor med kramar!

Z sa...

Ja nu går det åt rätt håll igen =)

Tråkigt att du fortfarande inte mår bra! Håller tummarna att febern släpper greppet om dig snart!

Krya på dig =)

Malin-Charlotta sa...

Fortsätt krya, vännen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...